China Overseas Chinese Network, February 2. Sicondu a versione spagnola "European Times" di u cuntu publicu WeChat "Xiwen", l'Uffiziu spagnolu di u Trasportu di Barcellona hà annunziatu chì, à partesi da u 1 di ferraghju, implementerà una pruibizione di sei mesi di trasportu scooters elettrici. nantu à u trasportu publicu.A pruibizione di u trafficu, i violatori ponu esse amminati 200 euro,
L'Autorità di u Trasportu Metropolitanu (ATM) cunsidereghja pruibisce i scooters elettrici da u trasportu publicu dopu à una splusione chì implicava un scooter elettricu in u Palazzu di u Guvernatore di Catalogna (FGC), secondu u "Journal".
In particulare, e-scooters ùn ponu micca entra in i seguenti tipi di trasportu: treni Rodalies è FGC, autobus interurbani in Generalitat, Metro, TRAM è autobus urbani, cumpresi tutti i bus TMB.In quantu à u trasportu publicu in altre cumune, tocca à i cunsiglii di decide s'ellu aduttà a pruibizione.Per esempiu, Sitges implementerà ancu a prohibizione da u 1 di ferraghju.
U persunale di u trasportu publicu hà da avvistà i passageri chì portanu scooters elettrici, è anu u dirittu di ammenà i violatori 200 euro.À u listessu tempu, l'Area Metropolitana di Barcellona (AMB) permetterà ancu à i passageri di parcheghjanu scooters elettrici in l'area "Bicibiox" (zona di parcheggio gratuitu di bicicletta) da u 1 di ferraghju. vicinu à stazioni di treni, stazioni di metro è zone di strada.
L'Autorità di Trasportu Metropolitanu hà dettu chì in sei mesi da a pruibizione, avarianu creatu un pannellu di esperti per studià cumu regulà l'usu di e-scooters in u trasportu publicu per minimizzà u risicu di esplosioni o incendi.
Tempu di Postu: Feb-13-2023