Sicondu i requisiti di e lege è i regulamenti di u trafficu stradale, l'arnesi di scorrimentu cum'è i scooters elettrici ùn ponu micca esse guidati nantu à e strade urbane cumpresi i carrughji di i veiculi, i carrughji di i veiculi senza motori è i trotti. Puderà solu scorri è camminà in spazii chjusi, cum'è e zone residenziali è parchi cù strade chjuse. Sia chì i scooters elettrici sò veiculi o veiculi non motori ùn hè ancu chjaru, ma parechje cità anu publicatu regulamenti chì pruibiscenu i scooters elettrici di guidà nantu à a strada. I scooters elettrici è e vitture di bilanciu sò solu un strumentu per l'intrattenimentu di sport è di divertimentu, è ùn anu micca u dirittu di strada.
I scooters elettrici ùn ponu micca esse aduprati nantu à e strade in u sensu legale, nè ponu esse usatu cum'è un mezzu di trasportu nantu à a strada. Hè necessariu d'aspittà finu à chì ci sò scooters elettrici domestici standard qualificati è regulamenti di sustegnu prima di pudè esse legalmente utilizati in a strada. U travagliu di sicurezza di u trafficu stradale deve seguità i principii di gestione legale è di cunvenzione per e masse, è assicura chì u trafficu stradale hè ordinatu, sicuru è lisu. Per a gestione di a sicurezza di u trafficu stradale, a ricerca scientifica deve esse rinfurzata, è i metudi di gestione avanzati, tecnulugii è equipaghji deve esse promossi è utilizati.
u statu implementa un sistema di registrazione per i veiculi. Un veiculu di mutore pò esse guidatu solu in a strada dopu chì hè statu registratu da u dipartimentu di gestione di u trafficu di l'urganu di sicurità publica. Un veiculu di mutore micca registratu chì hà bisognu di guidà temporaneamente nantu à a strada deve ottene un pass temporale. U travagliu di sicurezza di u trafficu stradale deve seguità i principii di gestione legale è di cunvenzione per e masse, è assicura chì u trafficu stradale hè ordinatu, sicuru è lisu.
Tempu di Postu: 01-Nov-2022