• banner

A cobertura di scooter elettricu spartutu di Canberra serà allargata à a periferia miridiunali

U Canberra Electric Scooter Project cuntinueghja à espansione a so distribuzione, è avà sè vo vulete usà scooters elettrici per viaghjà, pudete cavalcà tutta a strada da Gungahlin in u nordu à Tuggeranong in u sudu.

L'area di Tuggeranong è Weston Creek introducerà a Neuron "piccola vittura aranciu" è u Beam "piccola vittura viola".

Cù l'espansione di u prughjettu di u scooter electricu, significa chì i scooters anu coperto Wanniassa, Oxley, Monash, Greenway, Bonython è Isabella Plains in a regione Tuggeranong.

Inoltre, u prughjettu di scooter hà ancu aumentatu e regioni di Weston Creek è Woden, cumprese Coombs, Wright, Holder, Waramanga, Stirling, Pearce, Torrens è e regioni Farrer.

Normalmente e-scooters sò pruibiti da e strade principali.

U Ministru di i Trasporti Chris Steel hà dettu chì l'ultima estensione era una prima per l'Australia, chì permette à i dispositi di viaghjà in ogni regione.

"I residenti di Canberra ponu viaghjà da u nordu à u sudu è da u livante à l'ouest per via di strade cumuni è strade laterali", disse.

"Questu farà di Canberra a più grande cità di scooter elettrici spartuti in Australia, cù a nostra zona operativa chì avà copre più di 132 chilometri quadrati".

"Avemu travagliatu strettamente cù i fornitori di e-scooter Beam è Neuron per mantene u prugramma di e-scooter in modu sicuru implementendu metudi cum'è e zone lente, parcheggi designati è spazii senza parcheghju".

Se u prugettu cuntinuerà à espansione à u sudu resta da esse cunsideratu.

Più di 2,4 milioni di viaghji in e-scooter sò stati fatti da a prima prova corsa in Canberra in 2020.

A maiò parte di questi sò viaghji di corta distanza (menu di dui chilometri), ma questu hè esattamente ciò chì u guvernu incuragisce, cum'è l'usu di un scooter in casa da una stazione di trasportu publicu.

Dapoi u primu prucessu in u 2020, a cumunità hà manifestatu preoccupazioni per a sicurità di u parcheghju, a cunduzzione in beie o l'equitazione di droga.

Un novu settore di liggi appruvati in marzu permette à a polizia di urdinà à qualcunu di lascià o micca imbarcate in un dispositivu di mobilità persunale se crede chì hè sottu à l'influenza di l'alcohol o di droghe.

In Aostu, Steele hà dettu ch'ellu ùn era micca cunnisciutu di nimu chì era apparsu in tribunale per beie è cavalcatu un scooter.

U guvernu hà dettu prima chì cunsiderà zone senza parcheghju fora di i nightclubs populari o curfews mirati per rende difficiule per i bevitori di utilizà e-scooters.Ùn ci sò micca stati aghjurnamenti nantu à questu fronte.

Dui fornitori di e-scooter cuntinueghjanu à organizà eventi pop-up in Canberra, assicurendu chì a cumunità capisce cumu operare in modu sicuru e-scooters.

A sicurezza resta una preoccupazione maiò per i dui operatori.

Richard Hannah, direttore di l'Australia è a Nova Zelanda di a Neuron Electric Scooter Company, hà dettu chì, in modu sicuru, cunvene è sustinibule, i scooters elettrici sò assai adattati per e persone lucali è i turisti per viaghjà.

"Cumu a distribuzione si espande, a sicurità resta a nostra prima priorità.I nostri e-scooters sò ricchi di funzioni d'avanguardia pensate per rende i più sicuri pussibule per i cavalieri è i pedoni ", disse Hannah.

"Incuragemu i piloti à pruvà ScootSafe Academy, a nostra piattaforma di educazione digitale, per amparà à utilizà e-scooters in modu sicuru è rispunsevule".

Ned Dale, direttore di l'operazione di Beam in Canberra per i scooters elettrici, hè d'accordu.

"Mentre allargemu ancu a nostra distribuzione in Canberra, simu impegnati à introduci una nova tecnulugia è à aghjurnà e-scooters per migliurà a sicurità per tutti l'utilizatori di strada di Canberra".

"Prima di espansione à Tuggeranong, avemu pruvatu indicatori tattili nantu à e-scooters per sustene i pedoni".

 


Tempu di Postu: Dec-19-2022