• banner

Corea di u Sudu: I scooters elettrici anu da avè una licenza di guida è ammendatu 100,000 won per sliding senza licenza

Recentemente, a Corea di u Sud hà iniziatu à implementà a lege di u trafficu stradale recentemente rivisita per rinfurzà a gestione di scooters elettrici.

I novi regulamenti stipulanu chì i scooters elettrici ponu guidà solu da u latu drittu di a strada è di e piste di bicicletta. I regulamenti aumentanu ancu i standard di penalità per una seria di violazioni. Per esempiu, per guidà un scooter elettricu nantu à a strada, duvete avè una licenza di guida di bicicletta motorizzata di seconda classe o sopra. L'età minima per dumandà sta licenza di guida hè di 16 anni. ) bè. Inoltre, i cunduttori duveranu portà caschi di sicurezza, altrimenti seranu amminati 20 000 won; duie o più persone cavalcate à u stessu tempu seranu amminate 40 000 won; a pena per a guida in ubriacu aumenterà da i 30 000 vinti precedenti à 100 000 vinti; I zitelli sò pruibiti di guidà scooters elettrici, altrimenti i so tutori seranu ammantati 100 000 won.

In l'ultimi dui anni, i scooters elettrici sò diventati sempri più populari in Corea di u Sud. I dati mostranu chì u numeru di scooter elettrici spartuti in Seoul hè cresciutu da più di 150 in 2018 à più di 50 000 attualmente. Mentre i scooter elettrici portanu comodità à a vita di e persone, causanu ancu alcuni accidenti di trafficu. In Corea di u Sudu, u numeru di accidenti di trafficu causati da scooters elettrici in 2020 hà più di triplicatu annu à l'annu, di i quali 64,2% sò dovuti à a guida senza qualificazione o à l'eccesso di velocità.

L'usu di e-scooters in u campus vene ancu cun risichi. U Ministeru di l'Educazione di Corea di u Sudu hà publicatu u "Regolamenti nantu à a Gestione di a Sicurezza di i Veiculi Personali di l'Università" in dicembre di l'annu passatu, chì hà clarificatu e norme di cumportamentu per l'usu, u parcheghju è a carica di scooters elettrici è altri veiculi in i campus universitari: i cunduttori anu da portà una prutezzione protettiva. equipamentu cum'è caschi; più di 25 chilometri; ogni università deve designà una zona dedicata per parcheggiare i veiculi persunali intornu à l'edificiu di l'insignamentu per evità di parcheghju casuale; l'università duveranu pilotà a designazione di corsi dedicati per i veiculi persunali, separati da i marciapiedi; per prevene l'utilizatori di parcheghju in l'aula Per prevene l'accidenti di u focu causati da a carica interna di l'equipaggiu, i scoli sò tenuti à stallà stazioni di ricarica publica, è e scole ponu incaricà tariffi di carica secondu a regulazione; e scole anu bisognu di registrà i veiculi persunali di i membri di a scola è di realizà una educazione pertinente.


Tempu di Postu: Dec-02-2022