Quandu si usa un scooter elettricu, ci sò sempre diversi motivi chì facenu u scooter elettricu inutilizable. In seguitu, lasciate l'editore piglià un pocu di capiscenu di alcuni di i prublemi più cumuni chì causanu chì u scooter ùn funziona micca nurmale.
1. A bateria di u scooter electricu hè rottu. U scooter elettricu ùn si pò accende. Inserite u caricatore in u scooter elettricu è truvate chì u scooter elettricu pò esse attivatu quandu hè in carica. In questu casu, u prublema più prubabile hè a bateria. A bateria di u scooter deve esse verificata. rimpiazzà.
2. U cronometru di u scooter electricu hè rottu. U scooter elettricu ùn si pò accende. Inserite u caricatore in u scooter elettricu per verificà s'ellu si pò accende durante a carica, ma ùn pò ancu esse attivatu. Eccettu per u casu di l'interruzione di energia, in questu casu, u mutivu più prubabile hè chì u metru di codice di u scooter hè rottu, è u cambiatore di codice deve esse rimpiazzatu. Quandu si rimpiazza u cronometru, hè megliu acquistà un altru cronometru per una operazione unu à unu. Per impediscenu di cunnette in modu sbagliatu i fili di cunnessione di u controller di l'urdinatore.
3. U scooter electricu hè inundatu. In generale, u mutivu principalu perchè u scooter elettricu ùn pò micca esse attivatu hè parechje prublemi causati da l'ingressu di l'acqua, cum'è danni à altri cumpunenti cum'è u controller è a bateria. I scooters elettrici ùn sò micca impermeabili, è per via di u chassis bassu di i scooters di a batteria, quandu viaghjanu in i ghjorni di pioggia, l'acqua di piovana penetra facilmente in i scooters elettrici, facendu chì l'acqua entre in u chassis di i scooters elettrici. Allora, quandu guidate un scooter elettricu, hè megliu esse alluntanatu da i lochi cù l'acqua è evità di cavalcà in i ghjorni di pioggia.
Postu tempu: Feb-09-2023