In Australia, quasi tutti anu a so propria opinione nantu à i scooters elettrici (e-scooter).Qualchidunu pensanu chì hè un modu divertente per andà in una cità muderna è crescente, mentre chì altri pensanu chì hè troppu veloce è troppu periculosa.
Melbourne hè attualmente pilota di e-scooters, è u sindaco Sally Capp crede chì queste novi strutture di mobilità duveranu cuntinuà à esiste.、
Pensu chì in l'ultimi 12 mesi l'usu di e-scooters hà pigliatu in Melbourne ", disse.
L'annu passatu, e cità di Melbourne, Yarra è Port Phillip è a cità regiunale di Ballarat, inseme cù u guvernu vittorianu, anu iniziatu una prova di scooters elettrici, chì era inizialmente prevista per u ferraghju di questu annu.Finisci.Avà hè statu allargatu finu à a fini di marzu per permette à u Trasportu per Victoria è altri di culligà è finalizà e dati.
I dati mostranu chì stu modu di trasportu emergente hè assai populari.
A Royal Association of Victorian Motorists (RACV) hà cuntatu 2,8 milioni di e-scooter rides durante u periodu.
Ma a polizia di Victoria hà emessu 865 ammende per scooter in un periodu simili, soprattuttu per ùn portà un cascu, cavalcà nantu à i camini o purtendu più di una persona.
A pulizzia hà ancu rispostu à 33 crash di e-scooter è sequestratu 15 e-scooter privati.
Tuttavia, Lime è Neuron, e cumpagnie daretu à u pilotu, sustenenu chì i risultati di u pilotu mostranu chì i scooters anu purtatu benefici netti à a cumunità.
Sicondu Neuron, circa 40% di e persone chì utilizanu i so e-scooters sò passeggeri, cù u restu sò cavalieri turistici.
Tempu di Postu: Feb-03-2023