• banner

Quandu Istanbul diventa a casa spirituale di e-scooters

Istanbul ùn hè micca u locu ideale per a bicicletta.
Cum'è San Francisco, a cità più grande di Turchia hè una cità di muntagna, ma a so populazione hè 17 volte quella, è hè difficiule di viaghjà liberamente pedalendu. E guidà pò esse ancu più difficiule, postu chì a congestione stradale quì hè u peghju in u mondu.

Di fronte à una sfida di trasportu cusì sfarente, Istanbul seguita altre cità in u mondu introducendu una forma diversa di trasportu: scooters elettrici. A piccula forma di trasportu pò cullà e muntagne più veloce di una bicicletta è viaghjà intornu à a cità senza emissioni di carbonu. In Turchia, i costi di l'assistenza sanitaria ligati à a contaminazione di l'aria urbana contanu per u 27% di i costi totali di l'assistenza sanitaria.

U numaru di scooters elettrichi in Istanbul hè cresciutu à circa 36 000 da a prima volta in i carrughji in 2019. Trà l'imprese di micromobilità emergenti in Turchia, u più influente hè Marti Ileri Teknoloji AS, chì hè u primu operatore di scooter elettricu in Turchia. A cumpagnia opera più di 46 000 scooters elettrici, ciclomotori elettrici è biciclette elettriche in Istanbul è altre cità in Turchia, è a so app hè stata scaricata 5,6 milioni di volte.

、L'industria hà fattu una longa strada da quandu Uktem hà riunitu per a prima volta soldi per Marti.

I putenziali investitori tecnologichi "ride di mè in faccia", hà dettu. Uktem, chì avia successu cum'è direttore di l'operazione in u serviziu turcu di streaming TV BluTV, inizialmente hà guadagnatu menu di $ 500,000. A cumpagnia hà scappatu rapidamente di finanziamentu iniziale.

"Aghju avutu à rinunzià a mo casa. U bancu hà pigliatu a mo vittura. Aghju durmitu in un uffiziu per circa un annu ", disse. Per i primi mesi, a so surella è u cofundatore Sena Oktem hà sustinutu u call center da ellu stessu, mentre chì Oktem ella stessa hà caricatu scooters fora.

Trè anni è mezu dopu, Marti hà annunziatu chì averebbe un valore di l'impresa implicita di $ 532 milioni à u mumentu chì si fusiona cù una cumpagnia di acquisizione di scopu speciale è hè listatu in a Borsa di New York. Mentre Marti hè u capu di u mercatu in u mercatu di a micromobilità di Turchia - è u sughjettu di una investigazione antitrust, chì hè stata abbandunata solu u mese passatu - ùn hè micca l'unicu operatore in Turchia. Dui altri Turchi

"U nostru scopu hè di esse una alternativa di trasportu end-to-end", disse Uktem, 31 anni. "Ogni volta chì qualcunu esce da a casa, vulete truvà l'app di Marti, fighjate è dicenu:" Oh, aghju. và. 8 miglia à quellu locu, lasciami andà in una bicicletta elettrica. Vogliu 6 chilometri, possu guidà un ciclomotore elettricu. Andaraghju à a buttrega 1,5 chilometri, possu aduprà un scooter elettricu.

Sicondu McKinsey, in u 2021, u mercatu di mobilità turca, cumprese vitture private, taxi è trasportu publicu, valerà da 55 à 65 miliardi di dollari americani. Frà elli, a dimensione di u mercatu di micro-viaghji spartuti hè solu 20 milioni à 30 milioni di dollari americani. Ma l'analisti stimanu chì se e cità cum'è Istanbul scoraggianu a guida è investenu in infrastrutture cum'è novi piste di bicicletta cum'è previstu, u mercatu puderia cresce à $ 8 miliardi à $ 12 miliardi in 2030. Attualmente, ci sò circa 36 000 scooters elettrici in Istanbul, più di Berlinu è Roma. Sicondu u calculu di a publicazione di micro-viaghji "Zag Daily", u numeru di scooters elettrici in queste duie cità hè 30 000 è 14 000 rispettivamente.

Turchia hè ancu capisce cumu per allughjà e-scooters. Fà spaziu per elli nantu à i marciapiedi affollati di Istanbul hè una sfida in sè stessu, è una situazione familiare in e cità europee è americane cum'è Stoccolma.

In risposta à e lagnanze chì i scooters elettrici impediscenu a caminata, in particulare per e persone cù disabilità, Istanbul hà lanciatu un pilotu di parcheghju chì aprirà 52 novi scooters elettrici in certi quartieri, secondu a Turkish Free Press Daily News. Parcheghju di scooter. Ci era ancu prublemi cù a sicurità, hà dettu una agenza di notizie lucale. Nisunu sottu à l'età di 16 anni pò usà i scooters, è a pruibizione di parechje corse ùn hè micca sempre seguita.

Cum'è parechji mutori in u mercatu di micromobilità, Uktem accunsenu chì i scooters elettrici ùn sò micca u veru prublema. U veru prublema hè chì e vitture dominanu e cità, è i marciapiedi sò unu di i pochi posti induve a retrovisione pò esse mostrata.

"A ghjente hà abbracciatu cumplettamente quantu e vitture brutte è spaventose sò", disse. Un terzu di tutti i viaghji di i veiculi Marti sò da è da l'autostazione.、

In vista di l'enfasi di l'infrastruttura nantu à i pedoni è i ciclisti, Alexandre Gauquelin, un cunsultante di micromobilità spartutu, è Harry Maxwell, capu di marketing di a firma di dati di micromobilità Fluoro, anu scrittu in un blog post. L'aghjurnamentu hè sempre in prugressu, è l'accettazione di a mobilità spartuta in Turchia hè sempre in i so primi stadi. Ma sustenenu chì più ci sò ciclisti, più u guvernu hè motivatu à cuncepisce più.

"In Turchia, l'adopzione di a micromobilità è l'infrastruttura parenu esse una relazione di pollo è ovu. Se a vulintà pulitica si allinea cù l'adopzione di a micromobilità, a mobilità spartuta averà senza dubbitu un futuru brillanti ", anu scrittu.

cumpagnie, Hop è BinBin, anu ancu cuminciatu à custruisce e so propiu imprese di e-scooter.
Google-Allen 18:46:55


Postu tempu: Dec-07-2022