Hover boots saria brillanti. Ci pareva esse prumessu in qualchì tempu in l'anni 1970, è aghju sempre strumming my fingers in anticipation. Intantu, ci hè sempre questu.
I mo pedi sò à pochi centimetri da a terra, ma immobile. I scorri senza sforzu, à una velocità di sin'à 15 mph, accumpagnatu solu da un debole ronzio. Intornu à mè, e persone senza illuminazione camminanu sempre, per l'amor di Pete. Ùn ci hè nè requisitu di licenza, nè assicurazione nè VED. Questu hè scootering elettricu.
U scooter elettricu hè una di e cose - inseme à l'iPad, a TV in streaming è a pornografia in Internet - chì mi piacerebbe riunisce da a mo vita adulta è porta cun mè à i mo anni di adolescenza. L'averaghju dimustratu à Sir Clive Sinclair, per rassicurallu chì a so visione di a simplicità di mobilità urbana elettrica era puntuale, è chì avia ghjustu sbagliatu u veiculu.
Cume hè, aghju compru unu in i mo cinquant'anni, un annu è mezu fà, è sì, aghju violatu a lege. U mio hè u Xiaomi Mi Pro 2, vindutu à mè da Halfords nantu à u strettu capiscenu chì era per l'usu solu nantu à terreni privati, ma ùn aghju micca nunda di questu è cavalcà in a cucina veramente fastidiosa a mo signora. Allora l'aghju utilizatu nantu à a strada, in e piste di bicicletta è nantu à u pavimentu. Vengu in silenziu.
Ma tu avissi, nò ? Perchè hè pocu più cà un aghjuntu à a caminata, è assai, cum'è hè spessu dettu di i picculi autobus urbani, hop on, hop off. Sente cum'è batte u sistema è hè, perchè hè un veiculu alimentatu è dunque deve esse registratu.
Ma pruvà à pulizziari l'usu di scooters elettrichi hè statu ricunnisciutu com'è un sforzu inutile: pudete ancu legigà contru à e persone chì provanu à dì parolle quandu ruttanu. Dunque, u guvernu si stende. Hè cuminciatu cù prucessi di scooters di affittu - qualcosa chì hà avutu assai successu nantu à ciò chì pudemu avà turnà à chjamà u Cuntinente - è pare chì prestu puderemu pussede elli in privatu, villaghju olimpico in disusu persunale o micca, è hè cusì chì deve esse. A pulizzia è a legislazione sò in ultimamente da l'accunsentu publicu, è ùn pudemu micca esse arsed to walk.
Ma torna à u scoot. Hà trè modi di cavallu - pedestrian, standard, sport - è una gamma reale di circa 20 chilometri. A velocità massima hè di 15,5 mph (chì hè 25 kmh) è ci sò luci integrate, un stand laterale pulito per u parcheghju, l'inevitabbile app d'accumpagnamentu, bla, bla, bla.
Iutu solu cum'è "una cosa", u scooter elettricu hè maravigliosu. Ci hè una bella visualizazione luminosa, un semplice attivatore di u pollice per fà andà è si ricarica da un plug normale in poche ore (ottu ore per una carica completa, ma nimu ùn face mai quella). Hè effettivamente liberu di utilizà è ùn esige micca input di sforzu, è ùn pensu micca chì questu hè mai statu veru prima.
Off andemu allora: uni pochi di scoots cù u mo pede manca per inizià a rotulazione (questa hè una funzione di salvezza - ùn andarà micca altrimenti), allora stringhje u grillu è u mondu hè tuttu u mio. U più impurtante, ùn aghju micca constantemente à elevà ogni pede è mette in fronte à l'altru in a manera accettata di ciò chì chjamemu "caminà"; una idea incredibbilmente vechja è ridicula.
Ma à questu puntu sò diventatu un pocu sconcertatu. Hè divertente, sì. Cool in un modu nerdy, è deliziosamente infantile. Hè un scooter. Ma chì hè veramente per?
Per pattugliate un magazzinu o u ponte di un supertanker, o solu per andà in unu di quelli vasti laboratori sotterranei di fisica di particelle, seria l'ideale. Ti riferite à a mo idea di trasfurmà u metro di Londra è l'altri metro in superstrade di bicicletta. I scooter elettrici seranu meravigliosi quì. Ma in a strada cù Iggy Pop aghju parechji dubbiti.
Tempu di Postu: Dec-10-2022