• banner

James May: Perchè aghju compru un scooter electricu

Hover boots saria brillanti.Ci pareva esse prumessu in qualchì tempu in l'anni 1970, è aghju sempre strumming my fingers in anticipation.Intantu, ci hè sempre questu.

I mo pedi sò à pochi centimetri da a terra, ma immobile.I scorri senza sforzu, à una velocità di sin'à 15 mph, accumpagnatu solu da un debole ronzio.Intornu à mè, e persone senza illuminazione camminanu sempre, per l'amor di Pete.Ùn ci hè nè requisitu di licenza, nè assicurazione nè VED.Questu hè scootering elettricu.

U scooter elettricu hè una di e cose - inseme à l'iPad, a TV in streaming è a pornografia in Internet - chì mi piacerebbe riunisce da a mo vita adulta è porta cun mè à i mo anni di adolescenza.L'averaghju dimustratu à Sir Clive Sinclair, per rassicurallu chì a so visione di a simplicità di mobilità urbana elettrica era puntuale, è chì avia ghjustu sbagliatu u veiculu.

Cume hè, aghju compru unu in i mo cinquant'anni, un annu è mezu fà, è sì, aghju violatu a lege.U mio hè u Xiaomi Mi Pro 2, vindutu à mè da Halfords nantu à u strettu capiscenu chì era per l'usu solu in terreni privati, ma ùn aghju micca nunda di questu è cavalcà in a cucina veramente fastidiosa a mo signora.Allora l'aghju utilizatu nantu à a strada, in e piste di bicicletta è nantu à u pavimentu.Vengu in silenziu.

Ma tu avissi, nò ?Perchè hè pocu più cà un aghjuntu à a caminata, è assai, cum'è hè spessu dettu di i picculi autobus urbani, hop on, hop off.Sente cum'è batte u sistema è hè, perchè hè un veiculu alimentatu è dunque deve esse registratu.

Ma pruvà à pulizziari l'usu di scooters elettrichi hè statu ricunnisciutu com'è un sforzu inutile: pudete ancu legigà contru à e persone chì provanu à dì parolle quandu ruttanu.Dunque, u guvernu si stende.Hè cuminciatu cù prucessi di scooters di affittu - qualcosa chì hà avutu assai successu nantu à ciò chì pudemu avà turnà à chjamà u Cuntinente - è pare chì prestu puderemu pussede elli in privatu, villaghju olimpico in disusu persunale o micca, è hè cusì chì deve esse.A pulizzia è a legislazione sò in ultimamente da l'accunsentu publicu, è ùn pudemu micca esse arsed to walk.

Ma torna à u scoot.Hà trè modi di cavallu - pedestrian, standard, sport - è una gamma reale di circa 20 chilometri.A velocità massima hè di 15,5 mph (chì hè 25 kmh) è ci sò luci integrate, un stand laterale pulito per u parcheghju, l'inevitabbile app d'accumpagnamentu, bla, bla, bla.

Iutu solu cum'è "una cosa", u scooter elettricu hè maravigliosu.Ci hè una bella visualizazione luminosa, un semplice attivatore di u pollice per fà andà è si ricarica da un plug normale in poche ore (ottu ore per una carica completa, ma nimu ùn face mai quella).Hè effettivamente liberu di utilizà è ùn esige micca input di sforzu, è ùn pensu micca chì questu hè mai statu veru prima.

Off andemu allora: uni pochi di scoots cù u mo pede manca per inizià a rotulazione (questa hè una funzione di salvezza - ùn andarà altrimenti), allora stringhje u grillu è u mondu hè tuttu u mio.U più impurtante, ùn aghju micca sempre à alzà ogni pede è mette in fronte à l'altru in a manera accettata di ciò chì chjamemu "caminà";una idea incredibbilmente vechja è ridicula.

Ma à questu puntu sò diventatu un pocu sconcertatu.Hè divertente, sì.Cool in un modu nerdy, è deliziosamente infantile.Hè un scooter.Ma chì hè veramente per?

Per pattugliate un magazzinu o u ponte di un supertanker, o solu per andà in unu di quelli vasti laboratori sotterranei di fisica di particelle, seria l'ideale.Ti riferite à a mo idea di trasfurmà u metro di Londra è l'altri metro in superstrade di bicicletta.I scooter elettrici seranu meravigliosi quì.Ma in a strada cù Iggy Pop aghju parechji dubbiti.

 


Tempu di Postu: Dec-10-2022