• banner

A licenza di guida serà necessaria per guidà un scooter elettricu in Dubai

Andà in un scooter elettricu in Dubai hè avà bisognu di un permessu da l'autorità in un cambiamentu maiò à e regule di trafficu.
U guvernu di Dubai hà dettu chì novi regulamenti sò stati emessi u 31 di marzu per migliurà a sicurità publica.
Sheikh Hamdan bin Mohammed, Prince Crown di Dubai, hà appruvatu una risoluzione chì riafferma ancu e regule esistenti nantu à l'usu di bicicletta è caschi.
Qualchese chì guida un e-scooter o qualsiasi altru tipu di e-bike deve avè una licenza di guida emessa da l'Autorità di Strade è Trasporti.
Nisun dettagliu hè statu liberatu nantu à cumu uttene a licenza - o se un esame serà necessariu.Una dichjarazione di u guvernu hà suggeritu chì u cambiamentu era immediatu.
L'autorità anu da esse chjarificatu se i turisti ponu utilizà l'e-scooters.
L'accidenti chì implicanu e-scooters anu aumentatu constantemente annantu à l'ultimu annu, cumprese fratture è ferite in testa.E lege in quantu à l'usu di caschi per andà in bicicletta è qualsiasi altre equipamentu di dui roti sò in vigore da u 2010, ma sò spessu ignorati.
A polizia di Dubai hà dettu u mese passatu chì parechji "accidenti gravi" sò stati registrati in l'ultimi mesi, mentre chì l'RTA hà dettu recentemente chì regularà l'usu di e-scooters "in quantu à i veiculi".

Rinfurzà e regule esistenti
A risoluzione di u guvernu reitera ancu e regule esistenti chì regulanu l'usu di a bicicletta, chì ùn ponu micca esse aduprate in strade cù un limitu di velocità di 60 km / h o più.
I ciclisti ùn deve micca andà nantu à i percorsi di jogging o caminari.
Un cumpurtamentu imprudente chì puderia mette in periculu a sicurità, cum'è andendu in bicicletta cù e mani nantu à una vittura, hè pruibitu.
Equitazione cù una manu deve esse strettamente evitata, salvu chì u cavaliere hà bisognu di utilizà e so mani per signalà.
Gilets riflettenti è caschi sò un must.
I passageri ùn sò micca permessi, salvu chì a bicicletta hà un postu separatu.

età minima
A risoluzione stabilisce chì i ciclisti sottu à l'età di 12 anni duveranu esse accumpagnati da un ciclista adultu di 18 anni o più.
I cavalieri sottu à l'età di 16 ùn sò micca permessi di operare e-bikes o e-scooters o qualsiasi altru tipu di bicicletta cum'è designatu da a RTA.Una licenza di guida hè essenziale per guidà un scooter elettricu.
Ciclismo o ciclismo senza appruvazioni RTA per furmazione di gruppu (più di quattru ciclisti / ciclisti) o furmazione individuale (menu di quattru) hè pruibitu.
I cavalieri duveranu sempre assicurassi chì ùn anu micca ostruisce a pista di bicicletta.

punisce
Ci ponu esse penalità per ùn avè micca ubbiditu à e lege è regulamenti in quantu à u ciclismu o per mette in periculu a sicurità di altri ciclisti, veiculi è pedoni.
Questi includenu a cunfiscazione di e biciclette per 30 ghjorni, a prevenzione di ripetute violazioni in un annu da a prima violazione, è a prohibizione di a bicicletta per un periudu specificu.
Se a violazione hè cummessa da una persona sottu à l'età di 18 anni, u so genitore o tutore legale serà rispunsevuli di pagà ogni fine.
A fallimentu di pagà a fine hà da esse a cunfiscazione di a bicicletta (simile à a cunfiscazione di i veiculi).


Tempu di Postu: 11-Jan-2023