• banner

A vittura elettrica di bilanciu o a vittura di bilanciu sliding hè megliu per i zitelli?

Cù l'emergenza di novi tipi di strumenti di scorrimentu, cum'è scooters è vitture di bilanciu, assai zitelli sò diventati "proprietari di vitture" à una ghjovana età.
Tuttavia, ci sò troppu prudutti simili nantu à u mercatu, è parechji genitori sò abbastanza intricati in quantu à sceglie.Trà elli, a scelta trà a vittura di bilanciu elettricu è a vittura di bilanciu scorrevule hè a più intricata.Se vulete sapè quale di elli hè più adattatu per i zitelli Hè megliu dì chì dopu avè lettu stu articulu, capirete ~

A vittura slide per i zitelli, cunnisciuta ancu com'è una vittura di bilanciu scorrevule, s'assumiglia à una bicicletta senza pedali è catene, perchè hè cumplettamente slittata da i pedi di u zitellu, è hè assai adattata per i zitelli da 18 mesi à 6 anni.

Originatu in Germania, hè diventatu prestu pupulari in Europa.A vittura slide per i zitelli hè un eserciziu educativu.A vittura slide di i zitelli ùn hè nè un marchjatore per i zitelli per praticà a caminata, nè hè un scooter di plastica cù quattru roti, ma duie roti, cù manubri, "Bicicletta" di i zitelli cù un quadru è sediu.

U carru equilibriu elettricu hè un novu tipu di strumentu sliding chì hè apparsu in l'ultimi anni, è hè ancu chjamatu caru somatosensoriale, carru pensante è vittura camera.Ci sò principarmenti dui tipi di rota unica è rota doppia nantu à u mercatu.U so principiu di funziunamentu hè principalmente basatu annantu à un principiu di basa chjamatu "stabilità dinamica".

A vittura di bilanciu usa u giroscopiu è u sensoru d'accelerazione in a carrozzeria di a vittura per detectà cambiamenti in a postura di a carrozzeria, è usa u sistema di servocontrol per guidà accuratamente u mutore per fà l'aghjustamenti currispondenti per mantene l'equilibriu di u sistema.Hè adupratu da e persone muderne cum'è un mezzu di trasportu.Un novu tipu di pruduttu verde è ecologicu per arnesi, divertimentu è divertimentu.
I dui veiculi ponu eserciziunà a capacità di i zitelli per ammaistrà l'equilibriu in una certa misura, ma ci sò parechje differenzi.

U carru di equilibriu elettricu hè un strumentu sliding elettricu, chì deve esse caricatu è a vitezza di a maiò parte di i prudutti nantu à u mercatu pò ghjunghje sin'à 20 yards per ora, mentri l'auto sliding balance hè un strumentu sliding umanu, chì ùn hà micca bisognu. per esse caricata è a velocità hè relativamente lenta.A sicurità hè più altu.

Quandu si usa a vittura di bilanciu elettricu, hè in una pusizioni stante, è avete bisognu di chjappà u joystick di direzzione di a vittura d'equilibriu cù e so gambe.Se u zitellu hè ghjovanu, l'altezza pò esse micca abbastanza, è a lisura di u cuntrollu di direzzione serà affettata à un certu puntu.Mentre a bicicletta di equilibriu sliding hè in una postura seduta normale, ùn ci hè micca un tali prublema.

Inoltre, a bici slide hè cunnisciuta cum'è un esercitu educativu, chì pò prumove u sviluppu di u cerebellum è migliurà u livellu di intelligenza;à longu andà in bicicletta d'equilibriu pò eserciteghja a capacità di equilibriu è a capacità di riflessu nervi, cusì chì u corpu pò uttene un esercitu cumpletu è rinfurzà a flessibilità fisica è l'abilità.

A vittura elettrica di bilanciu hè più di un valore di un strumentu di viaghju per l'usu quotidianu di e persone.Ùn aiuta micca a crescita di i zitelli troppu, è a sicurità hè relativamente bassa.Per quelli chì ùn sò micca familiarizati cù i reguli di u trafficu stradale Per i zitelli, l'accidenti sò più prubabile di accade durante l'usu.

Per riassume, se vulete chì u vostru zitellu eserciteghja è rinfurzà u so sensu di equilibriu, una vittura di equilibriu sliding hè più adattatu.È s'ellu ci hè bisognu di viaghjà à corta distanza in più di lascià i zitelli ghjucà è esercitassi, e biciclette elettriche di equilibriu seranu una scelta megliu.


Tempu di Postu: Dec-22-2022