• banner

Da u mese prossimu, i scooters elettrici seranu legali in Australia Occidentale!Mantene in mente queste regule!A fine massima per fighjà u vostru telefuninu hè $ 1000!

À u dispiacimentu di parechje persone in l'Australia Occidentale, i scooters elettrici, chì sò populari in u mondu sanu, ùn anu micca permessu di guidà nantu à e strade pubbliche in l'Australia Occidentale prima (bene, pudete vede alcuni nantu à a strada, ma sò tutti illegale). ), ma recentemente, u guvernu statali hà introduttu novi rigulamenti:

I scooter elettrici puderanu guidà nantu à e strade di l'Australia Occidentale da u 4 di dicembre.

À mezu à elli, se cavalcate un dispusitivu elettricu cù una vitezza sin'à 25 chilòmitri à l'ora, u cunduttore deve esse almenu 16 anni.I zitelli sottu à 16 anni sò permessi solu di guidà scooters elettrici cù una vitezza massima di 10 chilometri per ora o una putenza massima di 200 watts.

U limitu di velocità per e-scooters hè di 10 km / h nantu à i marciapiedi è 25 km / h nantu à e piste biciclette, strade cumuni è strade lucali induve u limitu di velocità hè di 50 km / h.

Regoli simili di a strada per guidà un veiculu di mutore s'applicanu à i cavalieri di e-scooter, cumpresa a pruibizione di cunduzzione di bevande o droghe è l'usu di telefunini durante a guida.Caschi è luci deve esse purtatu di notte, è riflettori deve esse stallati.

L'accelerazione nantu à u pavimentu serà una multa di $ 100.L'accelerazione in altre strade pò risultà in ammende da 100 A $ à 1 200 A $.

Conduzzione senza illuminazione adattata attraerà ancu una multa di $ 100, mentre ùn mantene micca e mani nantu à u manubriu, purtendu un cascu o fallendu à dà u passaghju à i pedoni risulterà in una fine di $ 50.

Aduprendu un telefuninu durante a guida, cumpresi i sms, fighjà video, vede foto, etc., affruntà una fine di finu à 1 000 dollari australiani.

U Ministru di i Trasporti di l'Australia, Rita Saffioti, hà dettu chì i cambiamenti permettenu à i scooters spartuti, chì sò prevalenti in altre capitali australiane, per entre in Australia Occidentale.


Tempu di post: 18-Jan-2023