• banner

Hè legale à guidà un scooter elettricu in Australia?

scooter elettricu

Probabilmente avete vistu a ghjente cavalcà in scooter elettrici intornu à a vostra casa in Australia.I scooters spartuti sò dispunibuli in parechji stati è territorii in Australia, in particulare a capitale è altre cità maiò.Perchè i scooters elettrici sò diventati sempre più populari in Australia, certi persone anu ancu sceglie di cumprà i so scooters elettrici persunali invece di allughjà scooters spartuti.

Ma assai persone, cumpresi i studienti internaziunali, ùn sanu micca chì i scooter privati ​​sò pruibiti in parechji spazii.Mentre guidà un scooter ùn pare micca esse illegale, certi piloti di scooter sò stati multati assai per rompe e regule.

Allora, chì sò e lege nantu à e-scooters in Australia?nib introduverà e lege pertinenti di ogni regione o statu in Australia quì sottu.

cavalcà un scooter elettricu
Hè legale in u Territoriu di a Capitale Australiana (ACT)?

In u Territoriu di a Capitale Australiana, sempre chì rispettate e lege pertinenti, hè legale di guidà un scooter elettricu cumunu o un privatu.

E lege pertinenti di scooters elettrici in u Territoriu di a Capitale Australiana (ACT):
I cavalieri duveranu sempre cede a strada à i pedoni.
Ogni scooter elettricu pò avè solu un pilotu à u tempu.
Nisuna cavalcata nantu à e strade o piste di bicicletta nantu à e strade, eccettu in strade residenziali senza marciapiedi.
Ùn cunsuma micca alcolu o droghe mentre andate in scooter elettricu.
I caschi deve esse purtatu.

cavalcà un scooter elettricu
Hè legale in New South Wales (NSW)?

In New South Wales, scooters elettrici spartuti da cumpagnie di leasing appruvati ponu esse guidati nantu à e strade o in spazii pertinenti, cum'è e strade non motorizzate.I scooters elettrici privati ​​ùn sò micca permessi di guidà nantu à strade NSW o spazii cunnessi.

Leggi di New South Wales (NSW) in relazione à i scooters elettrici:
Di solitu i cavalieri deve esse almenu 16 anni;in ogni modu, alcune piattaforme di vittura di noleggio necessitanu un'età minima di 18 anni.
In u New South Wales, i scooters elettrici ponu esse guidati solu nantu à e strade cù un limitu di velocità di 50 km / h, strade senza motorizazione è altre zone ligate.Quandu si viaghja nantu à una strada di bicicletta di strada, a vitezza deve esse mantene sottu à 20 km / h.Quandu viaghja in corsie non motorizzate, i piloti devenu mantene a so velocità sottu à 10 km/h.
Duvete avè un cuntenutu di alcolu di sangue (BAC) di 0,05 o menu mentre cavalcate.

scooter elettricu

cavalcà un scooter elettricu
Hè legale in u Territoriu di u Nordu (NT) ?

In u Territoriu di u Nordu, i scooter privati ​​sò pruibiti di esse utilizati in lochi publichi;se avete bisognu di cavalcà, pudete solu cavalcà un scooter cumunu furnitu da Neuron Mobility (un electricu

scooter elettricu
Hè legale in Australia Meridionale (SA)?

In l'Australia Meridionale, i veiculi micca motorizzati sò pruibiti in i lochi publichi;in i lochi di scooter elettrici appruvati, i cavalieri ponu allughjà scooter elettrici spartuti attraversu e plataforme di noleggio di scooter elettrici cum'è Beam è Neuron.I scooters elettrici privati ​​ponu esse utilizati solu in locali privati.

Leggi di l'Australia Meridionale (SA) ligati à i scooters elettrici:
I piloti anu da esse almenu 18 anni per cavalcà.
I caschi conformi devenu esse purtati.
Ùn pudete micca andà nantu à e piste di bicicletta o di l'autobus.
I cavalieri ùn sò micca permessi d'utilizà telefoni cellulari o altri dispositi elettronici mobili mentre viaghjanu.

cavalcà un scooter elettricu
Hè legale in Tasmania (TAS)?
In Tasmania, e-scooters chì rispondenu à u standard di i Dispositivi di Mobilità Personale (PMDs) ponu esse aduprati in i lochi publichi, cum'è camini, piste di bicicletta, corsi di bicicletta è strade cù un limitu di velocità di 50 km / h o menu.Ma perchè parechji tippi di scooters elettrichi persunali ùn anu micca cumpletu i requisiti pertinenti, ponu esse usatu solu in lochi privati.

Leggi di Tasmania (TAS) in relazione à i scooters elettrici:
Per cavalcà di notte, i dispositi di mobilità persunale (PMD, cumpresi i scooters elettrici) devenu avè una luce bianca in fronte, una luce rossa prominente è un riflettore rossu à a parte posteriore.
I telefoni cellulari ùn sò micca permessi mentre cavalcate.
Ùn cunsuma micca alcolu o droghe mentre andate in scooter elettricu.

cavalcà un scooter elettricu
Hè legale in Victoria (VIC)?

I scooters elettrici privati ​​ùn sò micca permessi in i lochi publichi in Victoria;I scooter elettrici spartuti sò permessi solu in certi spazii specifichi.

Leggi pertinenti vittoriane (VIC) per i scooters elettrici:
I scooter elettrici ùn sò micca permessi nantu à i marciapiedi.
I cavalieri duveranu avè almenu 18 anni.
Nisuna persona permessa (solu una persona permessa per scooter).
I caschi sò richiesti.
Duvete avè un cuntenutu di alcolu di sangue (BAC) di 0,05 o menu mentre cavalcate.

cavalcà un scooter elettricu
Hè legale in Australia Occidentale (WA)?

L'Australia Occidentale permetterà i scooters elettrici privati, cunnisciuti cum'è eRideables, per esse guidati in publicu da dicembre 2021. Prima, a bicicletta era permessa solu in i lochi privati ​​in l'Australia Occidentale.

Leggi di l'Australia Occidentale (WA) ligati à i scooters elettrici:
Una sola persona hè permessa per scooter.
U cascu deve esse purtatu in ogni mumentu mentre cavalcate.
I cavalieri anu da esse almenu 16 anni.
A vitezza ùn deve micca più di 10 km / h nantu à i marciapiedi è 25 km / h in e piste per bicicletta, strade senza motori o strade ordinarie.
Ùn pudete micca guidà nantu à e strade cù un limitu di velocità di più di 50 km / h.

piattaforma di spartera di scooter).

Leggi pertinenti per i scooters elettrici in u Territoriu di u Nordu (NT):
I cavalieri duveranu avè almenu 18 anni.
A vitezza ùn deve esse più di 15 km / h.
I caschi sò obligatorii.
Mantene a manca è lasciate a strada à i pedoni.

cavalcà un scooter elettricu
Hè legale in Queensland (QLD)?

In Queensland, i dispositi elettrici di mobilità persunale, cumpresi i scooters elettrici persunali, sò legali per andà in publicu s'ellu risponde à i standard pertinenti.Per esempiu, un dispositivu di mobilità persunale deve esse utilizatu da una sola persona à u mumentu, avè un pesu massimu di 60 kg (senza una persona à bordu), è avè una o più roti.

Queensland (QLD) e lege relative à i scooters elettrici:
Duvete guidà à a manca è dà a strada à i pedoni.
I cavalieri anu da esse almenu 16 anni.
Ùn supere micca u limitu di velocità in ogni zona: marciapiedi è corsi non motorizzati (finu à 12 km / h);multi-pista è piste per bicicletta (finu à 25 km / h);piste per bicicletta è strade cù un limitu di velocità di 50 km / h o menu (25 km / h / Hour).

 


Tempu di Postu: Mar-11-2023