• banner

I scooter elettrici di u Giappone anu restrizioni rilassate, nisuna licenza di guida hè necessaria, è i caschi ùn sò micca obligatorii.A sicurità hè veramente bè?

U "rilassamentu di e restrizioni nantu àscooters elettrici" chì avia prima causatu riazzioni polarizzate in a sucità giapponese hè ghjuntu à u stadiu induve serà ufficialmente introduttu è implementatu.L'Agenzia Naziunale di Pulizzia Giapponese hà annunziatu pocu i dettagli di a rivisione di a lege di u trafficu stradale, è u guvernu giapponese hà ancu cuminciatu à dumandà l'opinioni publichi u 20 di ghjennaghju di u 2023. Se ùn ci hè micca accidenti, a revisione di a lege hè prevista per esse ufficialmente. lanciata in lugliu.

 

Hè ovviamente un mezzu di trasportu cù un mecanismu di putenza piuttostu cà u putere umanu, ma ùn hà micca bisognu di una licenza di guida è un cascu, nè un retrovisore o un tachimetru.Ancu l'amende per violazioni sò listessi per e biciclette.In cunfrontu cù u pagamentu originale per e vitture sottu 50cc, i scooters elettrici anu ricevutu un trattamentu preferenziale significativu in questa mudificazione.

Cunfiguratu di novu "accontamentu specificu" è "acconto speciale" livelli duali, è u livellu di pagamentu attuale serà cambiatu in "pagamentu generale"!

U 19 di ghjennaghju di u 2023, l'Agenzia di Pulizzia hà annunziatu i dettagli di l'emendamentu di a legge di u trafficu stradale, chì include u rilassamentu di e restrizioni à i scooters elettrici, è hè prevista per esse ufficialmente implementatu u 1 di lugliu.

In tuttu, era una mossa abbastanza audace per allentà parechje di e limitazioni esistenti.Scooters elettrichi cù una vitezza massima di menu di 20 km / h, etc., è i mezi di trasportu chjuchi cù e so fonti di energia, sò inclusi in a nova categuria di "picculu primu mutore specificu cù veiculu auto-rotante" (in seguitu chjamatu "pagamentu originale specificu").Ùn avete micca bisognu di una licenza di cunduce, pudete guidà finu à quandu avete più di 16 anni, è portà un cascu hè classificatu cum'è un ubligatoriu di travagliu duru, ancu s'ellu ùn porta micca, ùn hè micca illegale.

I requisiti di a dimensione di u corpu per questa classe sò chì a lunghezza tutale hè menu di 190 cm è a larghezza hè menu di 60 cm, è deve avè una targa specifica originale è dumandà l'assicuranza obligatoria.Ancu s'è a vittura deve esse furnita cù freni è segnali di turnu chì rispondenu à i normi di sicurità giapponesi, i retrovisori è i speedometers ùn sò micca richiesti.Cum'è una alternativa à u speedometer, a vittura deve avè una luci di velocità chì lampeghja in verde.

A gamma chì pò esse guidata legalmente hè listessa cum'è quella di e biciclette, chì sò corsi generali è corsi di bicicletta.

In quantu à i giri à diritta (equivalenti à i giri à manca in i paesi di guida à manca), hè uguali à i "vehiculi ligeri" cum'è e biciclette.In altri palori, un turnu à destra in dui fasi hè necessariu, cum'è u gradu di pagamentu originale attuale.

In più, una nova classificazione di "Special Specific Small Prime Motivation Vehicles" (da quì in avanti denominata "Special Specific Prime Motors") hè stata recentemente stabilita.Stu veiculu hè limitatu à una velocità massima di 66 km / h è pò guidà nantu à i marciapiedi induve passanu e biciclette.A luce verde di a velocità massima deve lampà.

Inoltre, i scooters elettrici cù una vitezza massima di più di 20 km / h anu ancu bisognu di ottene una licenza di guida è portà un cascu.In a regulazione attuale, a prima classa di pagamentu originale (sottu 50cc) hè chjamata "veiculu auto-rotante generale di prima mover (pagamentu originale generale)" da a nova mudificazione.

https://www.wmscooters.com/10inch-suspension-electric-scooter-product/

 

 


Postu tempu: Apr-05-2023