• banner

Avvisu !Hè illegale di guidà un scooter elettricu nantu à a strada in New State, è pudete esse multatu $ 697!Ci era una donna cinese chì hà ricevutu 5 ammende

U Daily Mail hà infurmatu u 14 di marzu chì l'amatori di scooter elettrici anu ricevutu un avvisu severu chì a cavallu di un scooter elettricu nantu à a strada serà avà cunsideratu cum'è un offense per via di rigulamenti stretti di u guvernu.

Sicondu u rapportu, cavalcà un veiculu pruibitu o micca assicuratu (cumpresi scooters elettrici, skateboards elettrichi è veiculi di bilanciu elettricu) in e strade o i marciapiedi di NSW puderia risultà in una multa in situ di A $ 697.

Ancu s'è i dispositi sò cunsiderati veiculi di mutore, ùn anu micca cunfurmità cù e Regoli di Disegnu Australianu è per quessa ùn ponu micca esse registrati o assicurati, ma hè legale per andà in bicicletta elettrica.
L'amatori di scooter elettricu ponu cavalcà solu in terreni privati, è hè pruibitu di cavalcà in strade pubbliche, marciapiedi è bicicletta.
E strette regule novi si applicanu ancu à e biciclette à benzina, scooters elettrici autobilanciati è skateboards elettrici.

A settimana passata, u Cumandante di l'Area di Pulizia di Hills hà publicatu un post di Facebook chì ricurdeghja à e persone di ùn rompe micca e regule di trafficu.In ogni casu, assai persone anu cummentatu à u fondu di u post chì i regulamenti pertinenti sò irragionevuli.
Certi netizens anu dettu chì era ora di aghjurnà a regulazione legale, indicà i benefici ambientali di l'equipaggiu elettricu è risparmià soldi in u cuntestu di l'aumentu di i prezzi di u petroliu.
Un omu hà scrittu: "Questa hè una bona cosa, duveranu esse legali.Avemu solu bisognu di regule simplici è chjaru nantu à induve è quandu pudete guidà, è limiti di velocità ".
Un altru hà dettu: "Hè ora di aghjurnà a lege, cù u prezzu di u gasu chì cresce, più è più persone viaghjanu in scooter elettrici".

Un altru hà dettu: "Hè un pocu ridiculu chì una autorità li permette di esse impurtati è venduti in Australia mentre chì un'altra li pruibisce in e strade pubbliche".
"Doppu i tempi... Semu supposti esse un "paese avanzatu"... Ammende alte?Sona troppu duru ".
"A pruibizione ùn farà micca a ghjente più sicura, è ùn impedisce micca a ghjente di aduprà è vende.Ci duverebbe esse liggi chì facenu più faciule per e persone l'utilizanu in lochi publichi, cusì a ghjente pò aduprà in modu sicuru ".
"Questu hà da cambià, hè un modu ecunomicu è amichevule per l'ambiente per andà in giro, hè faciule parcheghju quandu ùn hè micca in usu, è ùn hà micca bisognu di un grande spaziu di parcheghju".
"Quante persone morenu da vitture è quante persone morenu da scooters?S'ellu ci hè un prublema di sicurezza, duvete avè una patente di guida, ma hè una lege inutile è hè una perdita di tempu per mette in vigore ".

Nanzu, una donna cinese in Sydney duveria esse amminata A $ 2,581 per l'usu di un scooter elettricu, chì hè statu informatu esclusivamente da l'App Australia Today.
Yuli, un netizen Chinese in Sydney, hà dettu chì l'incidentu hè accadutu in Pyrmont Street in a cità interna di Sydney.
Yuli hà dettu à i ghjurnalisti chì hà aspittatu finu à u lume verde di i pedoni prima di attraversà a strada.Sentendu a sirena mentre rulava, inconscientemente si firmò per cede.À l'improvvisu, a vittura di a pulizza chì era digià passata hà fattu di colpu una volta in U di 180 gradi è si firmò à u latu di a strada.
"Un pulizzeru hè ghjuntu da a vittura di a polizia è m'hà dumandatu di mustrà a mo licenza di guida.Eru stunatu. "Yuli hà ricurdatu."Aghju pigliatu a mo licenza di cunduceru di vittura, ma a polizia hà dettu di no, dicendu chì era una licenza di guida illegale, è anu da dumandà à mè di mostrà una licenza di guida di motocicletta.Perchè i scooters anu bisognu di mostrà una licenza di guida di motocicletta?Ùn capiscu micca veramente ".

"L'aghju dettu chì i scooter ùn ponu micca esse trattati cum'è motociclette, chì hè irragionevule.Ma era assai indifferente, è hà dettu solu chì ùn li importava micca di queste cose, è chì duverebbe mustrà a so patente di guida di moto.Yuli hà dettu à i ghjurnalisti: "Hè solu una perdita!Cumu pò esse definitu un scooter cum'è una motocicletta?A parè mio, un scooter ùn hè micca una attività recreativa ?
Una settimana dopu, Yuli hà ricevutu cinque ammende in una volta, cù una fine tutale di $ 2581.

"Aghju compru sta vittura per solu 670 dollari.Ùn possu micca veramente capisce è accettà una multa cusì pesante!Yuli hà dettu, sta fine hè una somma enormosa di soldi per a nostra famiglia, è ùn pudemu micca permette tuttu in una volta."
Da u bigliettu furnitu da Yuli, si pò vede ch'ella hè stata multata per un totale di 5 ammende, vale à dì (prima) guida senza licenza (una multa di 561 dollari australiani), guidà una motocicletta senza assicurazione (673 dollari australiani), è guidà un senza licenza. motocicletta (673 dollari australiani), guidà nantu à i camini ($ 337) è guidà un veiculu senza cascu ($ 337).


Tempu di Postu: Mar-01-2023