• banner

Guida di selezzione di scooters elettrici

1. Sceglite centri commerciali o magazzini specializati o magazzini in linea cù grande scala, bona qualità di serviziu è bona reputazione.

2. Sceglie i prudutti fabbricati da i pruduttori cù alta reputazione di marca.Queste imprese anu sistemi di gestione relativamente avanzati è facilità di produzzione, a qualità di u produttu pò esse garantita, i tassi di riparazione di u produttu sò bassi, è u serviziu dopu a vendita hè megliu.

3. Verificate s'ellu l'imballu esternu di u pruduttu hè cumpletu, s'ellu cuntene certificati di qualificazione di u produttu, manuali d'istruzzioni, carte di garanzia è altri accessori basi, è à u stessu tempu verificate l'aspettu di u pruduttu, chì esige un aspettu pulitu, senza crack, senza parti sciolte, senza bave, senza ruggine, ecc.

U caricatore duverebbe aduprà un plug standard naziunale, ùn ci hè micca sollevule à l'internu di u caricatore, u plug di carica ùn hè micca allughjatu quandu inseritu in l'interfaccia di scooter elettricu, è l'indicazione di carica hè normale.I paràmetri di u produttu, u nome di u fabricatore o a marca di fabbrica è altre informazioni seranu marcati in cinese secondu a specificazione nantu à u pruduttu è u caricatore.Ùn cumprà micca i prudutti "trè noes" cù etichette inglesi pienu, senza fabricatore, è senza certificatu manuale.

4. Prestate attenzione à a data di pruduzzione di u pruduttu, u più vicinu a data di produzzione à a data di compra, u megliu.

5. U materiale principale di l'acquistu hè a lega d'acciaio, a lega d'aluminiu, è a forza hè alta.In particulare u scooter fattu di lega d'aluminiu pò riduce u pesu di u corpu di u veiculu mentre assicurendu a forza.Di sicuru, hè ancu una bona scelta per u materiale principale per esse plastica ingegneria d'alta resistenza.

6. Scegli un scooter ilettricu cù i roti taglia dritta.A dimensione di a rota di scooter elettricu è l'usu di materiali sò ancu assai critichi.Roti è pneumatici ponu esse acquistati secondu e vostre preferenze.I pneumatici interni è esterni anu un bonu effettu di assorbimentu di scossa, ma ci hè un risicu di splutazioni di pneumatici;i pneumatici solidi anu un poveru effettu di assorbimentu di scossa, ma sò resistenti à l'usura è ùn anu micca bisognu di pompa.In generale, i scooters elettrici cù roti grossi è morbidi sò selezziunati.L'effettu cushioning di i roti hè megliu, è ùn hè micca faciule di cascà quandu si scontranu picculi fossi, picculi fossu o strade irregolari cù picculi vibrazioni.

7. Ùn persequite micca cecchi mutori d'alta putenza.A più putenza, u più putere, u più veloce l'accelerazione è più a velocità.Se l'accelerazione hè troppu veloce è a vitezza hè troppu alta, a perdita di bateria relativa serà più grande, è a vita di a bateria serà relativamente più corta.

8. Sceglite un scooter elettricu cù un bonu effettu di frenu.L'ordine di l'effettu di frenu da bonu à poviru hè : frein à disque > frein électronique > frein garde-boue arrière (pied sur garde-boue arrière).


Tempu di Postu: Dec-06-2022