• banner

Stu locu in Perth pensa à impone un curfew in scooters elettrici spartuti!

Dopu à a tragica morte di l'omu di 46 anni Kim Rowe, a sicurità di i scooters elettrici hà suscitatu una preoccupazione generale in Australia Occidentale.Parechji cunduttori di veiculi motori anu spartutu u periculu cumpurtamentu di scooter elettricu chì anu fotografiatu.

Per esempiu, a settimana passata, certi netizens fotografiatu nantu à a Great Eastern Highway, duie persone chì guidanu scooters elettrici chì guidanu daretu à un grande camion à alta velocità, chì hè assai periculosa.

Dumenica, qualchissia senza cascu hè stata fotografiata à cavallu in un scooter elettricu in una intersezzione in Kingsley, à u nordu di a cità, ignorendu luci rosse è lampendu.

In fatti, i figuri mostranu chì ci hè statu un aumentu di l'accidenti chì implicanu scooters elettrici da quandu sò diventati legali nantu à e strade di l'Australia Occidentale à a fine di l'annu passatu.

A polizia di WA hà dettu chì anu rispostu à più di 250 incidenti chì implicavanu e-scooters da u 1 di ghjennaghju di questu annu, o una media di 14 incidenti à settimana.

Per evità più accidenti, a deputata di a cità di Stirling Felicity Farrelly hà dettu oghje chì un curfew serà prestu impostu à 250 scooters elettrici spartuti in a zona.

"A cavallu in un e-scooter da 10pm à 5am pò purtà à una crescita di l'attività incivilizzata di notte, cù impatti negativi nantu à a salute, a sicurità è u benessere di i residenti circundanti", disse Farrelly.

Hè infurmatu chì questi scooters elettrici spartuti sò attualmente distribuiti principalmente in Watermans Bay, Scarborough, Trigg, Karrinyup è Innaloo.

Sicondu i rigulamenti, a ghjente in l'Australia Occidentale pò guidà scooters elettrici à una velocità di finu à 25 chilometri à l'ora nantu à piste di bicicletta è strade spartute, ma solu 10 chilometri à l'ora nantu à i trotti.

U sindaco di a cità di Stirling, Mark Irwin, hà dettu chì, da quandu u prucessu di e-scooter hà iniziatu, i risultati sò stati assai boni, cù a maiò parte di i piloti ubbidì à e regule è pochi accidenti.

In ogni casu, u restu di l'Australia Occidentale ùn hà micca ancu permessu di i scooters elettrici spartuti per stabilisce. I dui accidenti precedenti chì anu risultatu in a morte di i cavalieri ùn eranu micca scooters elettrici spartuti.

Hè capitu chì certi individui utilizanu mezi tecnichi illegale per aumentà a putenza di scooters elettrici, è ancu fà li ghjunghje à una vitezza massima di 100 chilometri per ora.Tali scooters seranu cunfiscati dopu chì sò scuperti da a polizia.

Quì, ricurdemu ancu à tutti chì, se guidate un scooter elettricu, ricordate di ubbidisce à e regule di trafficu, pigliate a prutezzione persunale, ùn beie micca è guidate, ùn utilizate micca i telefoni cellulari mentre guidate, accende e luci durante a guida di notte, è pagà. attenzione à a sicurità di u trafficu.


Tempu di Postu: 27-Jan-2023