• banner

Chì face un scooter elettricu un strumentu di trasportu à corta distanza?

Cumu risolve convenientemente u prublema di u viaghju à corta distanza?Bike sharing?vittura elettrica?vittura?O un novu tipu di scooter elettricu?

L'amici attenti truveranu chì i scooter elettrici chjuchi è portatili sò diventati a prima scelta per parechji ghjovani.

Diversi scooters elettrici
A forma più cumuna di scooters elettrici hè a struttura di quadru in forma di L, un pezzu, cuncepitu in un stile minimalista.U manubriu pò esse disignatu per esse curvatu o drittu, è a colonna di guida è u manubriu sò generalmente à circa 70 °, chì ponu vede a bellezza curvilinea di l'assemblea cumminata.Dopu à plegà, u scooter electricu hà una struttura "una forma".Da una banda, pò prisentà una struttura plegata simplice è bella, è da l'altra banda, hè faciule da portà.

I scooters elettrici sò assai populari trà tutti.In più di a forma, ci sò parechji vantaghji:
Portable: A dimensione di scooters elettrici hè generalmente chjuca, è u corpu hè generalmente fattu di lega d'aluminiu, chì hè ligera è portable.Comparatu cù e biciclette elettriche, i scooters elettrici ponu esse facilmente carricati in u troncu di una vittura, o purtati in metro, autobus, etc.

Prutezzione di l'ambiente: pò risponde à i bisogni di u viaghju à pocu carbonu.In cunfrontu cù e vitture, ùn ci hè micca bisognu di preoccupassi di i cunfitturi urbani è di e difficultà di parcheghju.

Alta ecunumia: U scooter elettricu hè alimentatu da una batteria di lithium, a bateria hè longa è u cunsumu d'energia hè bassu.
Efficiente: I scooter elettrici generalmente utilizanu muturi sincroni di magneti permanenti o motori DC senza spazzole.I mutori anu grande pruduzzione, alta efficienza è pocu rumore.In generale, a vitezza massima pò ghjunghje à più di 20 km / h, chì hè assai più veloce di e biciclette spartute.

A cumpusizioni di u scooter electricu
Pigliendu un scooter electricu domesticu cum'è un esempiu, ci sò più di 20 parte in tutta a vittura.Di sicuru, questi ùn sò micca tutti.Ci hè ancu una scheda madre di u sistema di cuntrollu di u mutore in u corpu di a vittura.

I motori di scooter elettrici generalmente utilizanu motori DC brushless o muturi sincroni di magneti permanenti cù centinaie di watt è cuntrolli speciali.U cuntrollu di frenu generalmente usa ghisa o azzaru compostu;e batterie di lithium anu diverse capacità, chì ponu esse aghjustate secondu i vostri bisogni attuali.Sceglie, sè vo avete certi esigenze di vitezza, pruvà à sceglie una batterie sopra 48V;Sè vo avete esigenze di cruising range, pruvà à sceglie una batterie cù una capacità sopra 10Ah.
A struttura di u corpu di un scooter elettricu determina a so forza è u pesu di carica.Deve avè una capacità portante di almenu 100 kilogrammi per assicurà chì u scooter hè abbastanza forte per resiste à a prova in strade accidentate.Attualmente, u scooter elettricu più cumunimenti utilizatu hè in lega d'aluminiu, chì ùn hè micca solu relativamente ligeru in pesu, ma ancu eccellente in robustezza.
U pannellu di strumenti pò visualizà infurmazioni cum'è a velocità attuale è u chilometru, è i schermi capacitivi sò generalmente selezziunati;i pneumatici sò generalmente in dui tipi, pneumatici tubeless è pneumatici, è pneumatici tubeless sò relativamente caru;per u disignu ligeru, u quadru hè generalmente fattu di lega d'aluminiu.Un tali scooter elettricu ordinariu vende generalmente per trà 1000-3000 yuan.

Analisi Core di Tecnulugia di Scooter Elettricu
Se i cumpunenti di u scooter elettricu sò disassemblati è evaluati unu per unu, u costu di u mutore è u sistema di cuntrollu hè u più altu.À u listessu tempu, sò ancu i "cervelli" di u scooter electricu.L'iniziu, u funziunamentu, l'avanzata è a ritirata, a vitezza è a fine di u scooter electricu dipendenu da Tutti sò sistemi di cuntrollu di u mutore in scooters.

I scooters elettrichi ponu correre rapidamente è in modu sicuru, è avè esigenze elevate nantu à u funziunamentu di u sistema di cuntrollu di u mutore, è ancu esigenze elevate nantu à l'efficienza di u mutore.À u listessu tempu, cum'è un mezzu di trasportu praticu, u sistema di cuntrollu di u mutore hè necessariu di sustene a vibrazione, resiste à l'ambienti duri, è avè una alta affidabilità.

U MCU travaglia à traversu l'alimentazione, è utilizeghja l'interfaccia di cumunicazione per cumunicà cù u modulu di carica è l'alimentazione è u modulu di putenza.U modulu di l'accionamentu di a porta hè cunnessu elettricamente cù u MCU di cuntrollu principale, è guida u mutore BLDC attraversu u circuitu di guida OptiMOSTM.U sensoru di pusizioni di Hall pò sensu a pusizione attuale di u mutore, è u sensoru di u currente è u sensoru di velocità ponu formate un sistema di cuntrollu di doppia chjusa per cuntrullà u mutore.
Dopu chì u mutore si mette in funziunamentu, u sensoru Hall sente a pusizione attuale di u mutore, cunverta u signale di pusizione di u polu magneticu di u rotore in un signale elettricu, è furnisce l'infurmazioni di commutazione curretta per u circuitu di commutazione elettronica per cuntrullà l'interruttore di u tubu di l'interruttore di putenza. in u statu di circuitu di commutazione elettronica, è alimenta i dati à u MCU.
U sensoru di corrente è u sensoru di velocità formanu un sistema doppiu chjusu.A diffarenza di velocità hè entrata, è u controller di velocità hà da emette u currente currispundente.Allora a diffarenza trà u currente è u currente attuale hè aduprata cum'è l'input di u controller di corrente, è dopu u PWM currispundente hè uscita per guidà u rotore magnetu permanente.Rotate continuamente per u cuntrollu di inversione è u cuntrollu di a velocità.Aduprà un sistema doppiu di ciclu chjusu pò rinfurzà l'anti-interferenza di u sistema.U doppiu sistema di circuitu chjusu aumenta u cuntrollu di feedback di u currente, chì pò riduce l'overshoot è l'oversaturation di u currente, è ottene un effettu di cuntrollu megliu, chì hè a chjave per u muvimentu lisu di u scooter elettricu.

Inoltre, certi scooters sò dotati di sistemi di frenu elettronicu anti-lock.U sistema detecta a velocità di a rota per sensu u sensoru di a velocità di a rota.Se rileva chì a rota hè in un statu chjusu, cuntrola automaticamente a forza di frenu di a rota chjusa in modu chì hè in un statu di rotulamentu è sliding (a rata di slip laterale hè di circa 20%), assicurendu a sicurità di a rota. pruprietariu di u scooter electricu.

Soluzione di chip scooter elettricu
A causa di u limitu di velocità di sicurità, a putenza di i scooters elettrici generali hè limitata à 1KW à 10KW.Per u sistema di cuntrollu è a batteria di u scooter elettricu, Infineon furnisce una suluzione cumpleta:

U schema di cuncepimentu di hardware di u sistema di cuntrollu di scooter convenzionale hè mostratu in a figura sottu, chì include principalmente l'unità MCU, u circuitu di a porta, u circuitu di u MOS, u mutore, u sensoru Hall, u sensoru di corrente, u sensoru di velocità è altri moduli.

A cosa più impurtante nantu à i scooters elettrichi hè una guida sicura.In a rùbbrica precedente, avemu introduttu chì ci sò 3 loops chjusi per assicurà a sicurità di scooters elettrici: currente, vitezza è Hall.Per questi trè dispositi principali in circuitu chjusu - sensori, Infineon offre una varietà di cumminazzioni di sensori.
L'interruttore di pusizione Hall pò aduprà l'interruttore Hall di a serie TLE4961-xM furnitu da Infineon.TLE4961-xM hè un latch integratu à effettu Hall cuncepitu per applicazioni d'alta precisione cù capacità di tensione di alimentazione superiore è intervallu di temperatura operativa è stabilità di temperatura di u sogliu magneticu.L'interruttore Hall hè utilizatu per a rilevazione di pusizioni, hà una alta precisione di rilevazione, hà una prutezzione di polarità inversa è funzioni di prutezzione di sovratensione, è usa un picculu pacchettu SOT per salvà u spaziu PCB.

 

U sensoru di corrente usa u sensoru di corrente Infineon TLI4971:
TLI4971 hè u sensore di corrente magnetica senza core in miniatura di alta precisione di Infineon per a misura AC è DC, cù interfaccia analogica è doppia uscita rapida di rilevazione di sovracorrente è certificazione UL.U TLI4971 evita tutti l'effetti negativi (saturazione, isteresi) cumuni à i sensori chì utilizanu a tecnulugia di densità di flussu è hè dotatu di autodiagnostica interna.U disignu di tecnulugia analogica assistita digitalmente di u TLI4971 cù stress digitale patentatu è compensazione di temperatura furnisce una stabilità superiore nantu à a temperatura è a vita.U principiu di misurazione differenziale permette una grande soppressione di u campu vandu quandu si opera in ambienti duri.
U sensoru di velocità usa l'Infineon TLE4922, un sensoru Hall attivu ideale per a rilevazione di u muvimentu è a pusizione di strutture magnetiche ferromagnetiche è permanenti, un modulu di autocalibrazione supplementu hè implementatu per una precisione ottima.Havi una gamma di tensione operativa di 4.5-16V è vene in un picculu pacchettu PG-SSO-4-1 cù stabilità ESD è EMC rinfurzata.

Cumpetenze di cuncepimentu fisicu di hardware di scooter elettricu
I scooters elettrici anu ancu qualchi particularità in u disignu strutturale.In a parti hardware, l'interfaccia utilizata hè in generale un plug dito d'oru multi-interfaccia, chì hè cunvenutu per a stabilità è l'affidabilità di a cunnessione elettrica.

In u bordu di u sistema di cuntrollu, u MCU hè dispostu à mezu à u circuitu, è u circuitu di a porta hè disposta un pocu luntanu da u MCU.Durante u disignu, l'attenzione deve esse pagata à a dissipazione di u calore di u circuitu di a porta di a porta per cunsiderazione.I connettori di putenza di terminale a vite sò furniti nantu à a scheda di putenza per una interconnessione alta corrente via strisce terminali di rame.Per ogni uscita di fasa, duie strisce di rame formanu a cunnessione di bus DC, chì culliganu tutti i semi-ponti paralleli di quella fase à u bancu di condensatori è l'alimentazione DC.Una altra striscia di rame hè cunnessa in parallelu à a pruduzzioni di u mezzu ponte.

 


Tempu di Postu: Dec-23-2022