• banner

Chì ci vole à piglià un scooter electricu?

Chì ci vole à piglià un scooter elettricu?

1. Cuntrolla u equilibriu è cavalcà à bassa vitezza
À u principiu di usu di u scooter elettricu, prima cosa impurtante hè di cuntrullà l'equilibriu di u corpu, è cavalcà à un modu di bassa velocità nantu à a strada.In u statu di cavallu à alta velocità, ùn deve micca frenà di colpu per impedisce chì l'inerzia ùn ti spara in vola è causa ferite.

2. Ùn cavalcate micca in certi strade
Certi scooters Electric ùn pò micca esse usatu in ogni strada, è sò pruibiti di esse usatu in certi strade bumpy, strade cù neve è acqua.Ancu s'ellu hè scooter elettricu fora di strada, ùn pò micca cavalcà troppu veloce in strada di mala cundizione, o inserisce in acqua.

3. Almacenamiento raghjone è inspezione regulare
Per piacè fate attenzione à evità l'esposizione à u sole è a pioggia quandu guardate scooters elettrici.I roti di u scooter sò i pezzi più facilmente danucati.Avete sempre verificà a stabilità è a fermezza di i pneumatici è mantene regularmente.Verificate regularmente a strettezza di i viti per assicurà a fermezza di l'assemblea.

4. Obbedisce à a lege è impone a vigilazione
Segui a pulitica lucale "Regulamenti di gestione di u trafficu stradale", parechji tippi di scooter ùn sò micca permessi di esse utilizati cum'è mezi di trasportu.Hè ricumandemu per esse usatu in strade cumunitarie chjuse, locali interni, strade di parchi è altre occasioni specifiche.


Tempu di post: Aug-10-2022